Tuesday 7 May 2019

Voltmetre_ampermetre DSN-VC288 100V-10A / Niwa2121’de kurulum /

 Voltmetre_ampermetre DSN-VC288 100V-10A Niwa2121’de kurulum

RUS SİTESİNDEN ÇEVRİLMİŞTİR

Geleneksel olarak görüldüğü gibi herhangi bir hikayede devam edilmelidir. Bu yüzden jeneratörün değiştirilmesiyle olan hikayem istisna değildi. 
Gerilimi ve hatta daha fazla batarya şarj akımını kontrol etmek için, eski bir 
Niva sahibi olan “altı”, “kuruş” vb., Muhtemelen reddetmez. ... 
Kısacası, arabasının elektrikçisiyle uğraşmak bu süreci canlandırdı ve fikir
 gerçekleşti 




DSN-VC288 100V 10A cihazı kırmızı renkte yakalandı

Yerel bir radyo mağazasından tesadüfen satın aldığımı da not ediyorum. -aliexpress.com

üzerinde böyle bir metre 200r için fiyat. gönderi ile birlikte. Ama bunlar
 penceredeki 400'den fazla. "ticaret" :))) huckster!



Düzgünce montaj


Memeler lehim ve akı akı değildir.



Ne tür bir denetleyiciyi anlama görevini ayarlamadım. Muhtemelen STM8 gibi bir şey ...

Her durumda, belirtilen parametreler belirtilen parametrelere karşılık gelir.



Aküden 0.02A'dan daha fazla olmayan akım, voltajları ölçerken 
DSN-VC288'i kullanır




Fakat akımları ölçerken böyle

Şimdi, arabanın devresinde bu göstergenin "Montajı" için:
Her şey basit ve açık bir voltmetre ile temizlenirse / akü terminallerine bağlanır
ve onu

besleriz. Akü devresindeki akımlarla bu metre için KABUL EDİLEMEZ DEĞİL
olan aşırı ısınmadan panodan çıkmaz ve büyük kesit kablolarını motor bölmesinden
kabine sürüklemek İLK'tir.



Bu nedenle, tahtadan düzenli şant kaldırılır ...



ve bunun yerine, 1N4007 diyot ters polarite ile kapatıldı

ŞEMASI;




Uzak bir şönt olarak, araç gövdesinden negatif terminale giden standart 
bir tel kullanılır / lütfen hemen yanlışlık için özür dileriz: benzer bir YB21VA
 cihazından bir devre. DSN-VC288 yerel devresini bulamadım ve sadece
 DSN-VC288 metrelik devresini kendi çizmek istemiyorum 


Otomobilin standart elektrik devresine herhangi bir ilave şönt yerleştirmeye 
gerek yoktur, ayrıca şönt ısıtıldığında akü gücü boşa harcanacaktır / ve aynı 
marş, vinç vb. . / Ohm kanunu iptal edilmedi :) Bir koruma diyot ters kutup
 gerilimi ampermetre Girişte / marş motoru, vinç ya da benzeri / anlar belki diyot
 akım ölçüm girişi olmaksızın gerilim dayanmış ters buna rağmen ... / 
direnç personel Çünkü DSN-VC288'deki şönt, kasa ile negatif terminale olan
 tel direncinden 20 kat daha fazladır, o zaman mevcut okuma aynı miktarda daha 
azdır. 
Sonuç olarak, oldukça hassas bir VOLTMETER'imiz veAkü şarjının akım 
gücünü tahmin etmenin yaklaşık mümkün olduğu ŞARJ akımı şarjı



Cihazın yerleştirilmesiyle, özellikle rahatsız etmedim.




Kontrol panelinin altındaki köşeye asıldı.

İfadeye bakmak, ileriye hakim olmak, mümkün ve sürekli karanlıkta göze 
çarpmıyor. 
Yedinci durumda, burada bana uygun görünüyor.
Motorda, bu gibi görünüyor / son bağlantı seçeneği fotoğraflandı değil - 
Photoshop ile çizdim 




DSN-VC288 cihazındaki tellerin renklerine göre: - artı + akü için kırmızı 
ince ve sarı, - araç gövdesi için siyah kalın ve siyah ince, - negatif için 
kırmızı kalın - acb




Motor kapalıyken aküdeki voltaj: 12,7V - normal


Ancak 1500 rpm 14.2V'de batarya şarj akımı ... İyi!
Her şey doğru çalışıyor. Ama!

download

No comments: