Voltmetre_ampermetre DSN-VC288 100V-10A Niwa2121’de kurulum
RUS SİTESİNDEN ÇEVRİLMİŞTİR
Geleneksel olarak görüldüğü gibi herhangi bir hikayede devam edilmelidir. Bu yüzden jeneratörün değiştirilmesiyle olan hikayem istisna değildi.
Gerilimi ve hatta daha fazla batarya şarj akımını kontrol etmek için, eski bir
Niva sahibi olan “altı”, “kuruş” vb., Muhtemelen reddetmez. ...
Kısacası, arabasının elektrikçisiyle uğraşmak bu süreci canlandırdı ve fikir
gerçekleşti
DSN-VC288 100V 10A cihazı kırmızı renkte yakalandı
Yerel bir radyo mağazasından tesadüfen satın aldığımı da not ediyorum. -aliexpress.com
üzerinde böyle bir metre 200r için fiyat. gönderi ile birlikte. Ama bunlar
penceredeki 400'den fazla. "ticaret" :))) huckster!
Düzgünce montaj
Memeler lehim ve akı akı değildir.
Ne tür bir denetleyiciyi anlama görevini ayarlamadım. Muhtemelen STM8 gibi bir şey ...
Her durumda, belirtilen parametreler belirtilen parametrelere karşılık gelir.
Aküden 0.02A'dan daha fazla olmayan akım, voltajları ölçerken
DSN-VC288'i kullanır
Fakat akımları ölçerken böyle
Şimdi, arabanın devresinde bu göstergenin "Montajı" için:
Her şey basit ve açık bir voltmetre ile temizlenirse / akü terminallerine bağlanır
ve onu
besleriz. Akü devresindeki akımlarla bu metre için KABUL EDİLEMEZ DEĞİL
olan aşırı ısınmadan panodan çıkmaz ve büyük kesit kablolarını motor bölmesinden
kabine sürüklemek İLK'tir.
Bu nedenle, tahtadan düzenli şant kaldırılır ...
ve bunun yerine, 1N4007 diyot ters polarite ile kapatıldı
ŞEMASI;
Uzak bir şönt olarak, araç gövdesinden negatif terminale giden standart
bir tel kullanılır / lütfen hemen yanlışlık için özür dileriz: benzer bir YB21VA
cihazından bir devre. DSN-VC288 yerel devresini bulamadım ve sadece
DSN-VC288 metrelik devresini kendi çizmek istemiyorum
Otomobilin standart elektrik devresine herhangi bir ilave şönt yerleştirmeye
gerek yoktur, ayrıca şönt ısıtıldığında akü gücü boşa harcanacaktır / ve aynı
marş, vinç vb. . / Ohm kanunu iptal edilmedi :) Bir koruma diyot ters kutup
gerilimi ampermetre Girişte / marş motoru, vinç ya da benzeri / anlar belki diyot
akım ölçüm girişi olmaksızın gerilim dayanmış ters buna rağmen ... /
direnç personel Çünkü DSN-VC288'deki şönt, kasa ile negatif terminale olan tel direncinden 20 kat daha fazladır, o zaman mevcut okuma aynı miktarda daha
azdır.
Sonuç olarak, oldukça hassas bir VOLTMETER'imiz veAkü şarjının akım
gücünü tahmin etmenin yaklaşık mümkün olduğu ŞARJ akımı şarjı
Cihazın yerleştirilmesiyle, özellikle rahatsız etmedim.
Kontrol panelinin altındaki köşeye asıldı.
İfadeye bakmak, ileriye hakim olmak, mümkün ve sürekli karanlıkta göze
çarpmıyor.
Yedinci durumda, burada bana uygun görünüyor.
Motorda, bu gibi görünüyor / son bağlantı seçeneği fotoğraflandı değil -
Photoshop ile çizdim
DSN-VC288 cihazındaki tellerin renklerine göre: - artı + akü için kırmızı
ince ve sarı, - araç gövdesi için siyah kalın ve siyah ince, - negatif için
kırmızı kalın - acb
Motor kapalıyken aküdeki voltaj: 12,7V - normal
Ancak 1500 rpm 14.2V'de batarya şarj akımı ... İyi!
Her şey doğru çalışıyor. Ama!
download
RUS SİTESİNDEN ÇEVRİLMİŞTİR
Geleneksel olarak görüldüğü gibi herhangi bir hikayede devam edilmelidir. Bu yüzden jeneratörün değiştirilmesiyle olan hikayem istisna değildi.
Gerilimi ve hatta daha fazla batarya şarj akımını kontrol etmek için, eski bir
Niva sahibi olan “altı”, “kuruş” vb., Muhtemelen reddetmez. ...
Kısacası, arabasının elektrikçisiyle uğraşmak bu süreci canlandırdı ve fikir
gerçekleşti
DSN-VC288 100V 10A cihazı kırmızı renkte yakalandı
Yerel bir radyo mağazasından tesadüfen satın aldığımı da not ediyorum. -aliexpress.com
üzerinde böyle bir metre 200r için fiyat. gönderi ile birlikte. Ama bunlar
penceredeki 400'den fazla. "ticaret" :))) huckster!
Düzgünce montaj
Memeler lehim ve akı akı değildir.
Ne tür bir denetleyiciyi anlama görevini ayarlamadım. Muhtemelen STM8 gibi bir şey ...
Her durumda, belirtilen parametreler belirtilen parametrelere karşılık gelir.
Aküden 0.02A'dan daha fazla olmayan akım, voltajları ölçerken
DSN-VC288'i kullanır
Fakat akımları ölçerken böyle
Şimdi, arabanın devresinde bu göstergenin "Montajı" için:
Her şey basit ve açık bir voltmetre ile temizlenirse / akü terminallerine bağlanır
ve onu
besleriz. Akü devresindeki akımlarla bu metre için KABUL EDİLEMEZ DEĞİL
olan aşırı ısınmadan panodan çıkmaz ve büyük kesit kablolarını motor bölmesinden
kabine sürüklemek İLK'tir.
Bu nedenle, tahtadan düzenli şant kaldırılır ...
ve bunun yerine, 1N4007 diyot ters polarite ile kapatıldı
ŞEMASI;
Uzak bir şönt olarak, araç gövdesinden negatif terminale giden standart
bir tel kullanılır / lütfen hemen yanlışlık için özür dileriz: benzer bir YB21VA
cihazından bir devre. DSN-VC288 yerel devresini bulamadım ve sadece
DSN-VC288 metrelik devresini kendi çizmek istemiyorum
Otomobilin standart elektrik devresine herhangi bir ilave şönt yerleştirmeye
gerek yoktur, ayrıca şönt ısıtıldığında akü gücü boşa harcanacaktır / ve aynı
marş, vinç vb. . / Ohm kanunu iptal edilmedi :) Bir koruma diyot ters kutup
gerilimi ampermetre Girişte / marş motoru, vinç ya da benzeri / anlar belki diyot
akım ölçüm girişi olmaksızın gerilim dayanmış ters buna rağmen ... /
direnç personel Çünkü DSN-VC288'deki şönt, kasa ile negatif terminale olan tel direncinden 20 kat daha fazladır, o zaman mevcut okuma aynı miktarda daha
azdır.
Sonuç olarak, oldukça hassas bir VOLTMETER'imiz veAkü şarjının akım
gücünü tahmin etmenin yaklaşık mümkün olduğu ŞARJ akımı şarjı
Cihazın yerleştirilmesiyle, özellikle rahatsız etmedim.
Kontrol panelinin altındaki köşeye asıldı.
İfadeye bakmak, ileriye hakim olmak, mümkün ve sürekli karanlıkta göze
çarpmıyor.
Yedinci durumda, burada bana uygun görünüyor.
Motorda, bu gibi görünüyor / son bağlantı seçeneği fotoğraflandı değil -
Photoshop ile çizdim
DSN-VC288 cihazındaki tellerin renklerine göre: - artı + akü için kırmızı
ince ve sarı, - araç gövdesi için siyah kalın ve siyah ince, - negatif için
kırmızı kalın - acb
Motor kapalıyken aküdeki voltaj: 12,7V - normal
Ancak 1500 rpm 14.2V'de batarya şarj akımı ... İyi!
Her şey doğru çalışıyor. Ama!
download
No comments:
Post a Comment